Test - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu

Test

Door: Jenne

Blijf op de hoogte en volg Annalies en Jenne

24 December 2015 | Nederland, Groningen

Binnenkort gaaan we weer op reis maar eerst wensen we iedereen goede feestdagen en een gelukkig en gezond 2016.

• 24 December 2015 - 22:21

Henk En Carla:

Wij wensen jullie ook prettige feestdagen en een gezond en sportief 2016.
    En veel plezier op jullie mooie vooruit zicht. ( vakantie )

Groetjes

Henk en Carla

• 24 December 2015 - 22:31

Petra:

Jullie ook fijne dagen!
    Een goede start van de vakantie.
    Ben benieuwd naar jullie verslagen.

Groeten
    Petra

• 25 December 2015 - 11:13

Natalie En Harm:

Hallo , lieve Annalies en Jenne! Prettige kerst dagen en Gelukkig NY.!!!!. Heel veel plezier en wij zijn ook benieuwd naar jullie verhalen!!! Waar gaat jullie deze keer geen? Liefs , Harm en Natalie

• 25 December 2015 - 15:19

Bert Damwichers:

He Annalies en Jenne! Dat is lang geleden. Waar gaan jullie naar toe? Na zeven jaren van omzwervingen ben ik weer in Groningen terug gekeerd. Groet en fijne dagen, Bert

• 25 December 2015 - 19:21

Nora:

Jullie ook alle goeds gewenst!
    Goede reis gewenst, zeer benieuwd waar jullie heengaan!
    Groetjes, Nora en Roel

• 28 December 2015 - 09:44

Tieske:

Ik wens jullie een heel goed 2016.
    En een fantastische reis natuurlijk!
    Groet&,
    Tieske

• 28 December 2015 - 22:14

Dineke:

Hallo Jenne en Annalies,

Ik wens jullie ook een heel mooi 2016!
    Goede reis en veel plezier!
    Groeten, Dineke

• 31 December 2015 - 07:25

Henk Verver:

Allereerst een prettige jaarwisseling en bijzonder veel plezier op jullie reis naar Zuid-Amerika.
    Ik leef met jullie mee!

Annalies en Jenne

In mei 2007 vertrekken we (Annalies en Jenne)naar Zuid Amerika voor een fietstocht van 11 maanden. Het voornemen is om te starten in Quito (Ecuador) en dan zuidwaarts te fietsen door Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Uiteindelijk hopen we het zuiden van het continent te bereiken. Dan weer terug naar Santiago (Chili) vanwaar we weer terugvliegen. Middels deze weblog hopen we familie, vrienden en bekenden periodiek op de hoogte te houden van onze belevenissen.