We vertrekken in mei 2007 26.12.06 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu We vertrekken in mei 2007 26.12.06 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu

We vertrekken in mei 2007 26.12.06

Door: jenne

Blijf op de hoogte en volg Annalies en Jenne

26 December 2006 | Nederland, Groningen

In mei 2007 vertrekken we (Annalies en Jenne)naar Zuid Amerika voor een fietstocht van 11 maanden. Het voornemen is om te starten in Quito (Ecuador) en dan zuidwaarts te fietsen door Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Uiteindelijk hopen we het zuiden van het continent te bereiken. Dan weer terug naar Santiago (Chili) vanwaar we weer terugvliegen. Middels deze weblog hopen we familie, vrienden en bekenden periodiek op de hoogte te houden van onze belevenissen.

• 23 April 2007 - 12:28

Doetie:

Hey luitjes, mooie site, we zullen jullie op de voet ( hihi ) volgen !
    Tot zaterdag, dan nemen we er 1 .

Groet ; Doet .

• 23 April 2007 - 19:34

Els Van Gerwen:

Hoi Jenne,
    Natuurlijk wens ik jullie een hele fijne tijd toe. Ik hoop echt dat we elkaar volgend jaar weer onder goede omstandigheden terugzien. Wees voorzichtig, maar dat zullen er wel meer zeggen.
    groetjes
    Els, die nog steeds in Emmen, Snb en Nsn werkt.

• 24 April 2007 - 12:54

Piet Bron:

Hoi Annelies,

Heel veel succes daar in Amerika en we volgen jullie.
    Ik hoop dat jullie weinig materiaalpech krijgen.

Groetjes Fam. Bron

• 25 April 2007 - 08:43

Joke Mensink:

Dag jenne,
    nou ben je er toch nog vandoor, zonder dat we elkaar gesproken hebben.
    Je reis zal er niet minder mooi door worden.
    Ikwens jullie een hele mooie tijd, en hele mooie fietservaringen; en nog mooiere kuiten natuurlijk.

Alle goeds voor jopu en Annelies.
    hartelijke groet, Joke

• 25 April 2007 - 12:18

Geny Nijboer-schokke:

Hoi Annelies,
    Nou je dagje werken zit er volgens mij al op. Jullie zijn waarschijnlijk al aan het aftellen voor de reis. Heel veel plezier en geniet ervan. Ik zal regelmatig op jullie site kijken om bij te houden hoe het met jullie gaat.
    Hebben jullie goed getraind van te voren?

groetjes Geny (OBD)

• 25 April 2007 - 15:07

Annelies:

Hoi Annalies en Jenne,
    Wij wensen jullie vanuit Delfzijl ontzettend veel plezier toe en wij zullen jullie zeker blijven volgen enne be carefull!!!

• 26 April 2007 - 05:26

Nora:

Annalies en Jenne,
    Wat een mooi plan van jullie!
    Heel veel succes en plezier! en weinig lekke banden, etc!

Groeten,
    Nora kerkhof & Roel Hoving

• 26 April 2007 - 06:49

Rob Pronk:

Hallo Annalies en Jenne,

Ik wens jullie een hele goede reis met veel mooie vergezichten en avonturen en vooral een behouden terugkeer.

Rob

• 26 April 2007 - 07:08

Annemiek Hillebrink:

Heel veel plezier en pas op voor de boze wolf.

• 26 April 2007 - 07:36

Riek Boschloo:

Hallo Annalies en Jenne,
    Wat leuk om de thuisblijvers op deze manier op de hoogte te houdenvan jullie jaloersmakende onderneming.
    Ik wens jullie een hele goede en mooie reis en veel fietsplezier.
    Hartelijke groeten,
    Riek

• 26 April 2007 - 07:37

Janneke Klok:

Hoi Annalies en Jenne,
    Wat een mooie landen hebben jullie uigezocht. Geniet van de prachtige landschappen, het Andes gebergte en de kleurrijke mensen die jullie ongetwijfeld tegenkomen.
    Veel succes!!

Janneke

• 26 April 2007 - 07:59

Cisca:

Annelies,
    Een hele fijne tijd toegewenst en de hartelijke groeten.

Cisca Sopacua

• 26 April 2007 - 11:43

Gerthy Kollau:

Hallo Annalies, Jenne

Het is bijna zover: jullie kunnen vertrekken, voor het goede weer hoef je het niet te doen. Maak er wat moois van en geniet van alle indrukken die er op jullie af komen.
    Ik ga jullie heel veel plezier en een fijne tijd toewensen.

• 26 April 2007 - 13:26

Jelle Marten:

Beste Annalies en Jenne,

Veel plezier en succes met deze zuiderrondrit! Quito lijkt me ook een uitgelezen startplek voor een fietstocht over de evenaar - hoewel, om nou ook in je vrije tijd een lijntje te moeten volgen.. dan is jullie tocht vast een beter idee.
    Ja, graag, tot volgend jaar, en alvast fijne Kerstdagen.

hartelijke groeten, Jelle Marten

• 26 April 2007 - 14:12

Hans En Jantje:

Hallo Jenne en Annalies,

Leuke site! We zullen jullie avonturen op de voet volgen.

Veel plezier en doe voorzichtig.

• 27 April 2007 - 11:51

Hans:

He A&J,
    Was lekker eten!

• 27 April 2007 - 17:10

Jeannette Medema:

Hola amigo's,

Als pas teruggekomen wereldfietser met soortgelijk gevolgde route, kan ik maar 1 dingen zeggen.... fietsen is geestverruimend! Zet'm op in de Andes!

• 01 Mei 2007 - 07:54

Maurice Laros:

Hoi Annelies en Jenne,

Heel veel plezier, en wees vooral niet voorzichtig, want dan komen er ook geen spectaculaire meldingen op dit weblog. Ik wil alles lezen over enge dieren, vreemde mensen, tandeloze oude indianen die mysterieuze spreuken over jullie uitspreken, prachtige verhalen over welke fietsonderdelen jullie hoe naar de verste uithoeken ter wereld hebben weten te laten transporteren terwijl jullie je in leven hebben weten te houden met geroosterde insecten etc etc.

Maak er wat moois van!
    Maurice

• 01 Mei 2007 - 09:08

Veronique:

Hallo annelies en Jenne,

Erg leuk dat jullie dez site hebben.
    Veel succes en geniet ervan !

• 01 Mei 2007 - 10:11

Johan Fockens:

Heel veel plezier!!!
    voorzichtig bij het oversteken etc. etc.
    Groetjes,
    Johan Fockens

• 01 Mei 2007 - 11:47

Betty Hoekstra:

Annalies,
    Veel plezier.
    Ik ga jullie reis zeker (een beetje jaloers, toch wel...) per "net" volgen.

Geniet ervan,
    Betty

• 01 Mei 2007 - 12:52

Lidy:

Hallo Annelies en Jenne,

We hebben geen afscheid genomen (snik, maar al het goede onderweg en ik volg jullie avontuurlijke tocht.
    gr.Lidy

Groetjes Robert

• 07 Mei 2007 - 11:22

Henne:

Hey Annalies en Jenne,

Ik hoop dat Jenne je een beetje kan bijhouden Annalies. 8-)
    Veel plezier en vooruit kijken. niet achterom, want dan val je. 8-)

groetjes, Henne

• 11 Mei 2007 - 11:08

Wilma De Vries:

hoi Jenne en Annalies
    heel veel plezier gewenst in het verre zuid-Amerika.
    have fun, make fun
    ik zal wel in dit koude kikkerlandje blijven fietsen en hardlopen en jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in de triathlon.
    groetjes
    Wilma

• 14 Mei 2007 - 09:41

Evelien:

Ha die Jenne en Annelies,

Ik probeer vertwijfeld jullie nog te bereiken maar krijg op de telefoon alsmaar in gesprek en mijn e-mails krijg ik terug van de webmaster... Nu probeer ik het maar even zo. Ik heb contact gehad met m'n nichtje en die vindt het leuk als jullie contact opnemen. Ze moet deze dagen ook nog voor een pooosje (geen idee voor hoelang) naar Peru voor haar werk. Ze stelde zelf voor dat jullie misschien die tijd in haar huis wilden om geld uit te sparen. Ik heb alleen niet veel idee over wanneer en hoelang zij weg is.Om haar te bereiken kun je haar misschien het best zelf even bellen of mailen: leon10_galapagos@hotmail.com.
    Als ik jullie niet meer te pakken krijg: Have fun en doe de groeten aan m'n nicht!!!

Groetjes, Evelien

• 14 Mei 2007 - 17:08

Jan De Boer:

Annalies en Jenne,
    Heel, heel, heel veel plezier.
    Doe ondanks de "Fun" voorzichtig aan, maar jullie hebben wel wat ervaring wat dat betreft. Zie jullie heel graag over een jaar weer terug.

• 18 Mei 2007 - 14:37

Martin:

Veel plezier samen en ik ga jullie site regelmatig bezoeken.

Groeten Martin de Jonge