Lied van Jan de Boer 07.05.07 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu Lied van Jan de Boer 07.05.07 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu

Lied van Jan de Boer 07.05.07

Door: Annalies

Blijf op de hoogte en volg Annalies en Jenne

07 Mei 2007 | Nederland, Groningen

Hieronder de liedtekst die Jan de Boer voor ons heeft gemaakt. Hoewel we niet alle landen zullen aandoen die Jan in zijn lied heeft genoemd willen we jullie de tekst niet onthouden.

We’re going to Ecuador and also to Peru
Maybe to Brazil and Argentina too
We’re roaming through the Amazon drifting on a boat
The moist rainforest in bright green colour mode
Chewing some coca leaves in Colombian hills
Eating spicy gamba’s of red hot Chilli grills

During carnival we’re back in Rio town
Dancing in the street with a fancy festival gown
In Shabby Montevideo on a sunny day
We say a little prayer for the boys of the “Graf Spee”
Visiting Inca cities on a lama’s back
Wandering the roads of the ancient Aztec track

In steaming Buenos Aires we’re going for the rum
Shaking to salsa rhythms on the beating of a drum
In Havana city we’re visiting Fidel
To smoke a big cigar that he knew so well
When the trip is over tears are falling down
Flying back to Holland to dear old Groningen town

• 07 Mei 2007 - 21:09

Eetze Hofman:

Ik hoop dat jullie een goede trip hebben ,ik wens jullie veel fiets genoegen en weinig pech. IK leef met jullie mee ,want jullie zijn een lief stel. mvgr Eetze een schaats friend.

• 08 Mei 2007 - 08:03

Eetze:

Dat fried moet met een v natuurlijk ( Dat is een grapje) , jullie kennen me wat langer. Goede reis. GROET Eetze ps IK ZAL DE PAARDENWOST MISSEN.

• 11 Mei 2007 - 20:19

Robert Wever:

Hoi Jenne en Annelies,
    maak er een geweldige vakantie van en gezond weer terug!
    Uiteraard volg ik jullie reisverslag.

Ciao,

Roberto

• 12 Mei 2007 - 21:16

Henk En Carla:

We wensen jullie veel reisplezier en kom gezond weer terug in ons mooie martinistad.
    We gaan jullie volgen op de site.

Veel liefs en geniet er van

Henk en Carla

• 17 Mei 2007 - 10:17

Henk En Jansje:

Een goede reis pas goed op je zelf en trappen blijfen dan kom je wel voorruit. groetjes

• 18 Mei 2007 - 18:44

Henk En Jansje:

een echte oosting krijgt zijn geld terug jenne nou maar lekker naar school is ook wel eens goed geniet lekker van jullie vakantie en wees voorzichtig want zuurstof heb je wel nodig groetjes en veel plezier doei

Annalies en Jenne

In mei 2007 vertrekken we (Annalies en Jenne)naar Zuid Amerika voor een fietstocht van 11 maanden. Het voornemen is om te starten in Quito (Ecuador) en dan zuidwaarts te fietsen door Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Uiteindelijk hopen we het zuiden van het continent te bereiken. Dan weer terug naar Santiago (Chili) vanwaar we weer terugvliegen. Middels deze weblog hopen we familie, vrienden en bekenden periodiek op de hoogte te houden van onze belevenissen.