filmpje 24.06.07 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu filmpje 24.06.07 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu

filmpje 24.06.07

Door: Annalies en Jenne

Blijf op de hoogte en volg Annalies en Jenne

24 Juni 2007 | Ecuador, Quito

En dan nu even een filmpje. Overigens hebben we inderdaad besloten om de bergen te verlaten en zijn nu op weg naar warme oorden.
Toen we vanmiddag in het hotel aankwamen hebben we nog net de laatste tien minuten van Nederland Servie kunnen zien. Foppe de Gaan doet het maar goed met z´n jongens en Groningen staat ook hier weer op de kaart.

• 24 Juni 2007 - 08:04

Eetze Hofman:

Ongelovelijk dat je dit zo op de computer kunt zien , ik hoop dat jullie het nog lekker naar de zin hebben . Maar daar zit ik niet over in, geniet maar fijn . We blijven jullie volgen. groetjes Eetze.

• 24 Juni 2007 - 09:34

Marianne:

Ha, wat leuk, dat filmpje.
    Wie heeft het gemaakt?
    Wat een mooie rustige weg, het ziet er heerlijk ontspannend uit.

groetje,
    Marianne

• 24 Juni 2007 - 11:37

Wim En Doetie:

Hey luitjes, wat leuk om jullie zo in levende lijfe te zien ! Fijn dat alles goed is, houwen zo !!!

Groetjes vanuit Heerenveen .

• 24 Juni 2007 - 21:42

Jeannette:

Hallo fietsers!
    Leuke foto's, ook al is dat even wennen Jenne. Ben benieuwd wat jullie van de kust vinden... niet vergeten Casa Cyclista in Trujillo. Een must voor fietsers.

Veel plezier, ik ben aan het hardlopen in plaats van fietsen

• 25 Juni 2007 - 08:04

Margreet De Groot:

Prachtige foto's en fimpje. Ik geniet met jullie mee vanuit mijn luie stoel. Spannend door zo'n vulkaan "fietsen".
    Buenos dias en zo...
    Groetenissen van Margreet

• 25 Juni 2007 - 21:10

Lieke:

ziet er cool uit hoor
    lijkt rustig op de wegen daar
    of is dat toevallig deze momentopname?
    hou vol!
    groet Lieke

• 28 Juni 2007 - 19:36

Astrid:

Leuke verhalen en prachtige foto's van jullie ervaringen in Ecuador en nu ook nog een filmpje! Geweldig. Dat stukje fietsen op die weg ziet er trouwens wel heel relaxed uit! Heeft jullie Deense reisgenote het filmpje gemaakt misschien? Veel plezier en goede reis verder!

Hartelijke groet,
    Astrid

• 28 Juni 2007 - 21:17

Jantje:

Hallo Annalies en Jenne,
    Prachtige foto's van jullie in den vreemde. Ook erg leuk om jullie even te zien fietsen. Zag er "cool" uit.
    Het weer is in Nederland trouwens niet in de war, hoor. Het regent en stormt hier gewoon, zoals het hoort in een gemiddelde hollandse zomer. Wij gaan morgen daarom maar de lage landen uit richting het wat zonniger zuiden. Nog veel plezier in jullie zonnige zuiden (scheelt nog een paar breedtegraden) en tot over drie weken op jullie site!

groeten, ook van Hans
    Jantje

• 29 Juni 2007 - 08:39

Marchien:

Hoi Jenne, wat leuk om een e-mail van jou te ontvangen. Ik nodig je graag uit voor de officiele opening, a.s. woensdag, dus....
    En ik zal je felicitaties overbrengen aan onze mensen.
    Maar het is mooi geworden en het werkt tot nu toe goed (gelukkig!)we krijgen veel positieve reacties.
    Nog heel veel plezier met je tocht, voor jullie beiden natuurlijk.

Hart. groet
    Marchien

• 02 Juli 2007 - 09:43

Joost Steppé:

hallo jenne en annalies,
    eindelijk jullie weglog gevonden. wat een jaloersmakende reis maken jullie zeg !! leuk om eea mee te lezen.
    hasta proxima, joost

• 03 Juli 2007 - 19:22

Geert Knobbe:

Beste Jenne, Annelies,

Dat ziet er geweldig uit, de markten en die hoedjes, het doet me denken aan 1987 toen wij in Peru waren. Ik word bijna jaloers.
    Volgende week woensdag vertrekken wij naar Italiè. Gewoon , met de auto.
    Lijkt me wel gek, dat je daar gewoon naar het voetbal kunt kijken met F de Haan. Ja die is nu wel een bekende Nederkander Alhoewel± ik hoorde onlangs van een kennis die Foppe tegenkwam op een verjaardags feestje het volgende verhaal. Zit daar een man die nooit voetbal kijkt. Die zegt tegen Foppe ´wa binne Jo ´en `en wat dogge Jo foar de kost. Foppe+ `ik ben voetbaltrainer `. Man~ ` kun je daar van leven......Foppe, ´ja gaat wel, en Jo wat dogge Jo foar de kost ´. Man, ´ik bin wittenskipper `. Foppe, no der kinne Jo ek wol fan libje tink...

Oant de oare keer,
    Geert

Annalies en Jenne

In mei 2007 vertrekken we (Annalies en Jenne)naar Zuid Amerika voor een fietstocht van 11 maanden. Het voornemen is om te starten in Quito (Ecuador) en dan zuidwaarts te fietsen door Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Uiteindelijk hopen we het zuiden van het continent te bereiken. Dan weer terug naar Santiago (Chili) vanwaar we weer terugvliegen. Middels deze weblog hopen we familie, vrienden en bekenden periodiek op de hoogte te houden van onze belevenissen.