Aardbeving 17.08.07 - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu Aardbeving 17.08.07 - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Annalies en Jenne - WaarBenJij.nu

Aardbeving 17.08.07

Door: Annalies en Jenne

Blijf op de hoogte en volg Annalies en Jenne

17 Augustus 2007 | Peru, Ollantaytambo

Beste allemaal,

We begrijpen dat sommigen van jullie zich enige zorgen maken over ons in verband met de aardbeving. De aardbeving was aan de kust, terwijl wij hoog in de bergen vertoeven. Hier hebben we er niets van gemerkt behalve dat er veel berichtgeving op de televisie is.

  • 17 Augustus 2007 - 22:30

    Leendert:

    Hi Jenne en Annalies
    Maakte me echt even zorgen om jullie alhoewel ik het idee hadden dat jullie al een stuk zuidelijker zitten van het gebied des onheils. Ik volg jullie bewegingen nauwgezet; ben onder de indruk van jullie belevenissen. Goeie reis verder. Dat jullie schokloos mogen indalen in het langerekte Chili

    groet

    Leendert

  • 18 Augustus 2007 - 11:50

    Thea:

    Hi Jenne

    Ik was inderdaad benieuwd. Gelukkig dat jullie een eind uit de buurt zitten. Ik volg jullie met grote belangstelling. Leuke foto's.

    Goeie reis verder

    groet
    Thea Treels

  • 18 Augustus 2007 - 14:51

    Henk En Jansje :

    Gelukkig zaten jullie mooi ver bij die aardbeving vandaan.We waren inderdaad wat ongerust.Maar geen bericht is goed bericht denk je dan maar.Jullie zullen er inderdaad wel heel veel over horen want wij horen er al veel over.Hier is alles heel goed wij zijn weer een week aan het werk moet altijd wel weer wennen. Vakantie verveelt nooit .Luitjes voorzichtig aan en tot horens.doei doei henk en jansje

  • 18 Augustus 2007 - 15:32

    Wim, Doet En Kids !:

    Gelukkig dat jullie veel ellende bespaard is gebleven, ookal zullen jullie er ongetwijfeld veel over horen en meekrijgen daar in die buurten.Wat een ramp ! We wensen jullie verder natuurlijk een geweldige en onbezorgde trip toe. Hou jullie taai en blijf genieten, namens ons allen . Dikke kus vanuit It Skoatterwald XXX

  • 18 Augustus 2007 - 15:33

    Marjan En Arie:

    Hoi Jenne en annelies,
    goed weer wat van jullie te horen. en gelukkkig dat jullie er neits van gemerkt hebben. geniet verder van jullie fantastische vakantie.
    groetjes Arie en Marjan

  • 18 Augustus 2007 - 17:21

    Jantje:

    Fijn te horen dat alles goed is met jullie! Veel fietsplezier en we horen (lezen!!) weer wel hoe het jullie verder vergaat.
    O ja, er is enige lichte oorlogsdreiging tussen Peru en Chili, dus....

    groeten
    Hans en Jantje


  • 18 Augustus 2007 - 19:46

    Hidde:

    Blij te horen dat alles goed is.
    Ik heb het ook even doorgegeven aan Doeke Vaartjes en die zou het in Bokwerd bekend maken

  • 19 Augustus 2007 - 17:27

    Ria Muller:

    Gelukkig...

  • 20 Augustus 2007 - 14:51

    Margreet:

    Wij hebben hier net een onweersbuitje overleefd. t'Is wat, al dat natuurgeweld, je zal er maar midden in zitten. Ben blij dat jullie gewoon verder kunnen gaan met jullie indrukwekkende tocht.
    Groetjes van een opgeluchte Margreet

  • 20 Augustus 2007 - 17:38

    Alle Broersma:

    Hallo Annalies en Jenne,
    Ik was ook benieuwd of jullie iets van de aardbeving hebben gemerkt. Gelukkig niet, alhoewel een beetje was best spannend geweest. Ik volg jullie reis in de atlas. Chili komt al in zicht, zie ik.
    Nog veel plezier.
    Groeten van, Alle (een schaats Frais)

  • 20 Augustus 2007 - 19:47

    Jan En Eefke:

    Hallo globetrotters,
    Gelukkig geen ellende voor jullie.Ik vind die bergen in Z-Amerika behoorlijk hoog! Wij waren dit weekend in Haarlem: hebben even in de duinen gefietst en zelfs dat moest soms al op de kleinste versnelling, maar ja, het was ook de eerste keer dit jaar op de velocipede.
    Ik probeer de zaak in Nederland een beetje onder controle te houden, maar dat lukt niet erg met al dat ge-ouwehoer over de islam, Wilders e.d. Wat een geluk, dat jullie daar tijdelijk van verschoond blijven. (bovendien heb ik al moeite met de controle in Gees!)
    Vanmiddag heb ik een hele partij peertjes geplukt en geschild, daarna boodschappen in Emmen gedaan en toen ik terug kwam had Eefke de peertjes laten aanbranden: ik weet niet, hoe ze in Peru vloeken, maar ik hoop dat bij terugkomst van jullie te horen.
    Veel plezier en hou het een beetje in de gaten.
    Groetjes, Jan en Eefke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annalies en Jenne

In mei 2007 vertrekken we (Annalies en Jenne)naar Zuid Amerika voor een fietstocht van 11 maanden. Het voornemen is om te starten in Quito (Ecuador) en dan zuidwaarts te fietsen door Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Uiteindelijk hopen we het zuiden van het continent te bereiken. Dan weer terug naar Santiago (Chili) vanwaar we weer terugvliegen. Middels deze weblog hopen we familie, vrienden en bekenden periodiek op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 82678

Voorgaande reizen:

15 Mei 2007 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: